Heidelberg Materials România lansează luna aceasta noua gamă de produse și servicii sustenabile și digitale, deschizând calea industriei de construcții către o economie circulară, cu zero emisii nete.
Principala noutate o reprezintă gama evoBuild®, ale cărei produse se caracterizează prin proprietăți clare și bine definite de sustenabilitate. Acestea pot fi produse cu amprentă redusă de carbon (cum ar fi cimentul și betonul), produse circulare (cu conținut de materiale reciclate sau consum redus de material) sau produse care combină ambele caracteristici.
În cazul celor cu amprentă redusă de carbon, acestea trebuie să reducă emisiile de CO₂ cu cel puțin 30% față de valorile de referință*, gradual putând ajunge și la valori procentuale mai mari, iar în cazul celor circulare, acestea trebuie să conțină minimum 30% agregate reciclate sau să utilizeze cu cel puțin 30% mai puțin material. Standarde sunt aplicabile la toate produsele din categoriile ciment, beton și agregate. Aceleași criterii se aplică în toate țările și societățile Grupului Heidelberg Materials din întreaga lume, oferind o încadrare clară, unitară și transparentă pentru toate produsele sustenabile din portofoliu, iar de la începutul acestui an, toate țările în care Grupul Heidelberg Materials este prezent, au demarat procesul de integrare treptată a produselor sustenabile existente în portofoliul evoBuild®.
„Unul dintre obiectivele noastre majore este de a genera 50% dintre veniturile globale din produse sustenabile până în 2030. Să reducem emisiile de CO2 cu aproape 50% față de nivelul înregistrat în anul 1990. Această promisiune vine cu numeroase provocări, dar cu la fel de multă determinare din partea întregii echipe, care lucrează pentru a oferi produse la cele mai înalte standarde de calitate, prin metode responsabile din punct de vedere ecologic și social.”, a declarat Adrian Greavu, Director de vânzări ciment al Heidelberg Materials România, în cadrul evenimentului de lansare.